El Cicle de Perfeccionament Professional 2017 ofereix set seminaris

La Universitat d’Andorra (UdA) ofereix dins del Cicle de Perfeccionament Professional 2017 set seminaris oberts al públic sobre temàtiques diverses, una oferta que s’anirà complementant amb més propostes en el decurs de l’any. Aquestes formacions curtes, finançades amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà, s’impartiran a la mateixa Universitat. 
  • Intel·ligència lingüística per a millorar l’autolideratge i el lideratge d’equips (27-28 de gener)
  • Innovation, de la créativité à la disruption (6, 13 i 20 de febrer)
  • Formació d’educació emocional per a docents i educadors/es (1a i 2a edicions) (10-11 de febrer i 17-18 de març)
  • Neuroeducació: de la neurociència a l’aula (3-4 de març)
  • La creativitat a l’aula (24-25 de març)
  • Espais i materials a educació infantil (31 de març – 1 d’abril)
  • Tècniques de negociació i resolució de conflictes (3a edició) (28-29 d’abril)

La Universitat d’Andorra, conscient que la divulgació científica no s’ha de limitar a l’ensenyament reglat, sempre ha basat la seva planificació en l’obertura mitjançant la difusió dels coneixements que li són propis entre la societat andorrana en general. En aquesta línia, ha organitzat, des de l’any 1996, el Cicle de Perfeccionament Professional (CPP), adreçat als estudiants del darrer curs de les formacions i obert als professionals del país. Mitjançant el CPP es pretén oferir als alumnes que finalitzen els estudis i als professionals formació altament especialitzada en els seus àmbits. El Cicle de Perfeccionament Professional compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà que, amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament i al progrés social, té subscrit un conveni de col·laboració amb la Universitat d’Andorra des de l’any 2004, a través del qual contribueix a facilitar l’accés a la formació.

Formulari de preinscripció

Data de publicació: 17 de febrer de 2017
Darrera actualització: 4 de maig de 2017

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterDigg thisShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page