Creix la presència de l’UdA a les xarxes socials, amb prop de 9.700 seguidors

La influència de la Universitat d’Andorra (UdA) a les xarxes socials ha continuat incrementant-se durant el darrer període acadèmic, totalitzant 9.675 seguidors en acabar el curs 2016-2017. La pàgina a Facebook lidera el rànquing de la presència de l’UdA als mitjans socials, amb 5.684 persones a qui els “agrada” (el 59% del total), seguida del compte a Twitter, que té 2.781 seguidors (el 29%). El perfil a la xarxa Instagram, de la seva banda, ha recollit el sufragi de 646 seguidors (7%), i la pàgina a LinkedIn en té 499 (5%).

L’exploració de nous canals d’informació i intercanvi respon a una inquietud formulada per la mateixa comunitat universitària. De manera complementària als canals convencionals –com ara el butlletí digital, el web o el correu electrònic–, serveixen per informar amb més immediatesa dels esdeveniments públics organitzats per l’UdA, alhora que fan més fàcil i directa la comunicació. La Universitat també té presència institucional a YouTube, Flickr i els serveis de Google, a més d’oferir un fil RSS de sindicació de continguts.

Darrera actualització: 22 de juny de 2017

Share on FacebookTweet about this on TwitterDigg thisShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someonePrint this page