Creix la presència de l’UdA a les xarxes socials, amb més de 10.800 seguidors

La influència de la Universitat d’Andorra (UdA) a les principals xarxes socials ha continuat incrementant-se durant el darrer període acadèmic, totalitzant 10.841 seguidors en acabar el curs 2017-2018. Les pàgines a Facebook lideren el rànquing de la presència de l’UdA als mitjans socials, amb 6.006 persones a qui els “agrada” (el 56% del total), seguida del compte a Twitter, que té 3.067 seguidors (el 28%). El perfil a la xarxa Instagram, de la seva banda, ha recollit el sufragi de 980 seguidors (9%), i les pàgines a LinkedIn en tenen 714 (7%).

L’exploració de nous canals d’informació i intercanvi respon a una inquietud formulada per la mateixa comunitat universitària. De manera complementària als canals convencionals –com ara el butlletí digital, el web o el correu electrònic–, serveixen per informar amb més immediatesa dels esdeveniments públics organitzats per l’UdA, alhora que fan més fàcil i directa la comunicació. La Universitat també té presència institucional a YouTube, Flickr i els serveis de Google, a més d’oferir un canal RSS de sindicació de notícies.

Darrera actualització: 21 de juny de 2018