El primer n-Day Andorra rep el suport de la Universitat d’Andorra

La comunitat universitària està convidada a la primera edició de l’n-Day Andorra, una trobada d’emprenedors, universitaris, professionals i empresaris, que tindrà lloc el proper divendres 9 de març al Centre de Congressos d’Andorra la Vella. L’esdeveniment, patrocinat pel Club de Marketing d’Andorra, compta amb el suport de la Universitat d’Andorra (UdA) i del Comú d’Andorra la Vella. Constarà d’una ponència titulada “La incertesa com a factor d’oportunitat”, a càrrec de l’esportista i day trader Josef Ajram, i d’una taula rodona amb el tema “Empresa i esport: el patrocini en temps de crisi”, moderada per Univers Bertrana, responsable de Comunicació de l’UdA. Hi intervindran els corredors de ral·li Àlex Bercianos i Albert Llovera, el president del Club Triatló Serradells, Pere Marquina, i el director de màrqueting de Grandvalira, Alfonso Torreño.

L’entrada és lliure i gratuïta, però l’aforament és limitat, i la inscripció es fa exclusivament a través del web oficial, www.n-day.org. De fet, quan queden poc més de dues setmanes per a la seva celebració, l’n-Day ha superat la previsió inicial de 90 assistents i ha hagut d’ampliar el seu aforament fins a les 150 persones.
 
Després de les exitoses experiències de NetDay als Estats Units i Espanya, els organitzadors d’n-Day Andorra volen crear un espai comú on es trobin empresaris, tècnics i experts, emprenedors i estudiants avançats de la Universitat, amb l’únic objectiu de poder arribar a visualitzar aquests nous escenaris futurs, en un ambient de networking que afavoreixi també la interrelació professional i institucional. En el marc de la seva obertura econòmica, Andorra s’encara a un escenari nou, on caldrà que tots els actors econòmics, i la societat en conjunt, trobin sinergies per afrontar la competència global.
 
Formulari d’inscripció
 
Més informació
 
Data de publicació: 24 de febrer del 2012.