La Universitat d’Andorra estrena nous canals als mitjans socials

La Universitat d’Andorra (UdA) inicia aquest mes d’octubre la seva presència institucional a dos nous mitjans socials. D’una banda, a la xarxa Twitter d’informació en temps real, on es publiquen actualitzacions regulars sobre tot allò que és notícia al campus. I d’altra banda, a YouTube, amb un canal propi en el qual es publicaran els vídeos curts més rellevants sobre l’activitat universitària. Paral·lelament, i com a mitjà de suport, s’ha creat un nou fil RSS de sindicació de continguts.

De manera complementària als altres canals de comunicació ja existents, com ara el butlletí, el nou dispositiu servirà per informar amb més immediatesa dels esdeveniments públics organitzats per l’UdA, com també per fer més fàcil i directa la participació. Ara, els usuaris poden rebre actualitzacions a la web i el correu electrònic, però també a través de missatgeria instantània i moltes altres aplicacions de tercers.

Aquestes iniciatives donen continuïtat a l’obertura d’una pàgina a la xarxa social Facebook, inaugurada el juny del 2009. L’exploració de nous canals d’informació i intercanvi respon, a més, a una inquietud formulada per la comunitat universitària, en el sentit de reforçar el màrqueting en línia.

Data de publicació: 26 d’octubre del 2010.