Image Alt
  /  Formacions   /  Formacions de curta durada   /  Cicle de Perfeccionament Professional   /  Conceptes bàsics del màrqueting digital

Conceptes bàsics del màrqueting digital

Descripció

La irrupció digital és una realitat a la societat actual. La nostra manera de relacionar-nos, de comunicar, de consumir, de comprar i de vendre ha evolucionat de manera ràpida en els darrers 10 anys i això és fruit de la transformació digital constant que vivim.

El canal online ofereix noves oportunitats a les empreses i professionals. Actualment, tenir visibilitat i captar clients no només depèn de disposar o no d’un pressupost per fer campanyes publicitàries. Només cal saber com fer-ho.

Objectius

L’objectiu principal del programa és entendre i dur al terreny pràctic el màrqueting digital, plasmant-lo en dades tangibles i KPIs rellevants per al propi negoci.

Al finalitzar el curs, el participant tindrà:

  • Una idea clara dels elements bàsics del digital i la relació que tenen amb el propi negoci.
  • Una ruta clara dels primers passos que cal seguir a la pròpia empresa i de com implementar-los: per on començar, amb quines eines, amb quina tecnologia, amb quin contingut, quins KPIs analitzar i amb quin cost d’oportunitat.

A qui va dirigit

El curs va dirigit a professionals, estudiants i a qualsevol persona interessada en conèixer el canal digital i aprendre a crear i implementar una estratègia per potenciar el propi negoci.

Metodologia

La metodologia, en general, és eminentment activa. S’integra teoria, reflexió i pràctica. Les sessions combinaran de manera equitativa l’exposició teòrica amb el workshop.

Els participants hauran d’assistir amb un ordinador, telèfon mòbil o tauleta.

La llengua vehicular del programa és el català.

Ponents

Audrey Vigne

MASTER II in International Business Management per la Rennes School of Business. Responsable de Màrqueting a Drinks&co Marketplace ( Uvinum). Experta en Màrqueting Digital, porta més de 10 anys d’experiència treballant en diversos mercats i sectors des d’agències de publicitat online, grups editorials, fins Ecommerce. Especialitzada en Growth Marketing, ha implementat estratègies de fidelització de client, millores de funnels de compra i campanyes de performance.

Programa

  1. Introducció
  2. Panorama digital : El consumidor 360

2.1. Qui és, què consumeix, com, on, quan?

2.2. Generació Millenial i Generació Z

2.3. Omnicanalitat

  1. Màrqueting Digital- Introducció

3.1. Què és el màrqueting digital?

3.2. Definició d’objectius

  1. Bàsics del màrqueting digital:

4.1. Search Engine Optimization (SEO)

          • Què és el SEO?
          • Principals factors
          • SEO ONPAGE vs SEO OFFPAGE

4.2. Search Engine Marketing (SEM)

          • Què és el SEM?
          • Principals tipus de campanyes
          • On invertir segons els meus objectius?

4.3. Email Marketing: Activar i fidelitzar la meva base de dades

          • Conceptes generals
          • Estratègies de captació i de retenció
          • GDPR
  1. Bàsics de la Identitat Digital: com a empresa i com a professional

5.1. Xarxes socials: En quines xarxes socials he d’estar?

          • Panorama
          • Linkedin
          • Altres
  1. Analítica Digital

6.1. Google Analytics : overview

6.2. Analitzar la competència: las eines bàsiques

  1. Resum i conclusions per crear un pla digital rellevant i amb impacte a curt termini.

Durada i calendari

El curs té una durada de 4 hores que es desenvoluparan a la Universitat d’Andorra el dia 8 de maig de 17 h a 21 h. 

Certificació

Els estudiants que hagin assistit al 80% del seminari obtindran un Certificat d’assistència.

Grups reduïts

El nombre màxim de participants és de 35, el que permet l’estudiant gaudir d’una atenció personalitzada.

En cas que hi hagi més de 35 preinscripcions s’acceptaran per ordre d’inscripció.

El curs s’anul·larà si no hi ha un mínim de 8 inscripcions.

Preinscripció i matrícula

Termini: 4 de maig del 2020

Preu: L’import de la matrícula és de 50 €. La Fundació Crèdit Andorrà finança el 20% d’aquesta quantitat de manera que cada alumne ha de pagar el 80% restant del cost de la matrícula, és a dir 40 €. Els estudiants de formació reglada, el personal de la Universitat d’Andorra i els Alumni tenen un descompte en la matrícula del 92,5%.

Formulari de preinscripció

Més informació

Universitat d’Andorra
Plaça de la Germandat, núm. 7
AD600 Sant Julià de Lòria
Tel.: +376 743 000
euniversitaria@uda.ad

   Modalitat:

presencial

   Càrrega lectiva:

4 hores

   Idiomes:

català

Amb la col·laboració de: