El VIII Seminari de docència aprofundeix en dues metodologies del treball per competències
Una vintena de docents de la Universitat d’Andorra (UdA) han participat aquest divendres 4 de febrer a la vuitena edició del Seminari de docència universitària, un punt de trobada anual del personal docent que serveix per debatre i compartir experiències sobre diferents aspectes del procés d’aprenentatge amb la voluntat de continuar millorant en la qualitat docent.
La trobada, organitzada pel Grup de recerca interdisciplinari en Educació, ha recuperat enguany el format presencial i s’ha centrat en l’ensenyament basat en competències.
Durant el seminari s’han treballat de manera teoricopràctica dues metodologies d’aprenentatge estretament alineades amb el model educatiu per competències de l’UdA. D’una banda, Sergi Rios, professor de l’àrea d’Empresa, ha aprofundit sobre l’estudi de cas, una metodologia que permet als estudiants adquirir habilitats per a trobar solucions a problemàtiques diverses de la vida real. De l’altra, Jordi Cantons, professor de l’àrea d’Educació, ha abordat la proposta educativa de l’aprenentatge servei, en la qual els estudiants aprenen tot donant resposta a una necessitat real de la comunitat.
Data de publicació: 4 de febrer de 2022