Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Image Alt

Passos a seguir

  /    /  Passos a seguir

Requisits

Per participar en un programa de mobilitat internacional cal:

  • Ser estudiant d’una formació reglada de la Universitat d’Andorra.
  • Tenir com a mínim 30 crèdits europeus aprovats en el programa de formació reglada que estigui cursant a l’UdA.
  • Complir amb la normativa de la universitat de destí.
  • Matricular-se a l’UdA d’un mínim de 24 crèdits europeus durant el semestre de mobilitat.

És responsabilitat de l’estudiant consultar els requisits d’accés a les universitats de destí. Cal tenir en compte que, segons la universitat, els criteris d’admissió poden canviar. Es recomana verificar, molt especialment, el nivell de llengües requerit.

Terminis

Per sol·licitar una mobilitat per al semestre de tardor (setembre-gener) cal fer la sol·licitud abans del 15 de març anterior.

Per sol·licitar una mobilitat per al semestre de primavera (febrer-juny) cal fer la sol·licitud abans del 30 de setembre anterior.

Passos a seguir per inscriure’s a un programa de mobilitat internacional:

1. Consultar, juntament amb la coordinació d’estudis, les universitats amb les quals l’UdA té conveni per triar la universitat de destí i informar-se dels requisits d’accés.

2. Emplenar el formulari de mobilitat per a estudiants sortints.

3. Especificar en el formulari si es vol sol·licitar l’ajut a la mobilitat. Més informació

4. Escriure una carta de motivació.

5. Validar la sol·licitud amb la coordinació d’estudis.

6. Fer el pagament de la taxa de mobilitat a través de Gestió acadèmica, seleccionant el tràmit 100020 – Dipòsit de mobilitat. (Taxa reemborsable excepte si l’estudiant renuncia a la mobilitat sense motiu justificat).

7. Sol·licitar a la Junta Acadèmica de l’UdA l’equivalència en crèdits europeus, en cas que la universitat de destí no mesuri la càrrega horària en ECTS.

8. Enviar el formulari, la carta de motivació i el justificant de pagament al Servei de Programes Internacionals (international@uda.ad).

9. Un cop s’hagi acceptat la sol·licitud de mobilitat (l’estudiant hagi rebut la carta d’acceptació de la universitat de destí), tramitar la matrícula, amb l’ajuda de la coordinació d’estudis:

    • La matrícula de la universitat de destí s’ha de fer a l’UdA. El preu de la matrícula que abonarà l’estudiant correspondrà al preu del crèdit de l’UdA.

10. Un cop acceptada la matrícula, cal preparar:

  • Documentació requerida per la universitat de destí
  • Visat del país de destí (si escau)
  • Assegurança mèdica internacional (si escau)
  • Permís de residència i cerca d’allotjament

 

Documents relacionats:

  Normativa de mobilitat

  Formulari de mobilitat per a estudiants sortints