La Universitat d’Andorra (UdA), en compliment del seu deure de protecció laboral, ha de garantir la seguretat i la salut de tots els seus treballadors, en tots els aspectes relacionats amb la feina.
Amb aquesta finalitat, l’UdA ha de prevenir els riscos laborals mitjançant la integració de l’activitat preventiva i l’adopció de totes les mesures necessàries per protegir la seguretat i la salut dels treballadors i tenir en compte totes les especialitats preventives que es recullen en la Llei 34/2008 sobre:
- L’avaluació de riscos laborals
- La informació
- La consulta i participació
- La formació dels treballadors
- L’actuació en supòsits d’emergència i risc greu i imminent
- La vigilància de la salut
En aquest enllaç es pot consultar l’avaluació de riscos que correspon a cadascuna de les especialitats preventives que indica la legislació en relació amb les tasques que es realitzen a l’UdA: seguretat en el treball, higiene industrial, ergonomia i psicosociologia aplicada i medicina del treball.
Atès que el personal ha de conèixer les mesures a adoptar en cas d’emergència i evacuació de l’edifici principal de la Universitat d’Andorra, s’acompanya el pla d’emergència i la fitxa d’actuació en cas d’emergència i evacuació.
Igualment, en aquest enllaç es pot consultar la fitxa d’actuació en cas d’emergència a l’Edifici Cub de la Universitat d’Andorra.