Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
  /  Notícies   /  Conferència: “Second language teaching and learning in the 21st century: What does research tell us?”

Conferència: “Second language teaching and learning in the 21st century: What does research tell us?”


Amb motiu de la commemoració dels 25 anys d’ensenyament superior a Andorra, el Grup de recerca en llengües de la Universitat d’Andorra va presentar la conferència “
Second language teaching and learning in the 21st century: What does research tell us?”. La conferència fou impartida en llengua anglesa pel Dr. Fred Genesee, professor de la Universitat McGill, el dijous 3 d’abril del 2014, a les 19.00 hores, a la Sala d’actes de la Universitat d’Andorra.

Saber idiomes s’està convertint cada vegada més en una necessitat per poder afrontar els reptes de la globalització, i els centres educatius de tot el món busquen maneres d’oferir als seus estudiants millors possibilitats per aprendre llengües estrangeres. Arran d’això, hi ha hagut una autèntica allau d’innovacions en matèria d’ensenyament d’idiomes i s’ha fet recerca sobre la seva eficàcia. La conferència va repassar les principals conclusions a les quals està arribant la recerca, els mites i els malentesos que envolten l’aprenentatge d’una segona llengua a l’escola, i com afecten a la docència i al desenvolupament de programes.

Fred Genesee és professor de Psicologia a la Universitat McGill de Mont-real, Quebec. S’ha especialitzat en l’estudi de l’adquisició de segones llengües, la immersió lingüística i el bilingüisme. En particular, els seus treballs examinen com funciona l’adquisició simultània de dos idiomes durant les primeres etapes, i busquen els límits neurocognoscitius dels infants en aquest procés. Recentment ha estat guardonat amb el Gold Medal Award 2014, atorgat per la Canadian Psychological Association, en reconeixement de l’impacte de les seves teories en la ciència i les polítiques públiques al llarg de diverses dècades.

Data de publicació: 25 de març del 2014.
Data d’actualització: 4 d’abril del 2014.