Dins l’oferta de formació continuada de la Universitat d’Andorra també hi ha seminaris i altres formacions de curta durada sobre temes específics. Actualment, la Universitat d’Andorra ofereix els següents:
- Aula Magna 2025-2026
- Optimitza el teu temps i millora els teus resultats: tècniques d’estudi efectives per a estudiantat universitari
- La supervisió de la tesi doctoral. Com prevenir i encarar problemes i optimitzar processos i productes
A més, cada any s’organitza, en col·laboració amb la Fundació Creand, el Cicle de Perfeccionament Professional (CPP), format per seminaris de temàtiques diverses que aporten coneixements altament especialitzats a estudiants i a professionals del país.
- De la teoria a la pràctica: aplica solucions d’intel·ligència artificial amb disseny universal d’aprenentatge
- L’empresa familiar: un pont entre generacions
- TDAH 360: reptes, desafiaments i oportunitats amb acompanyament conscient
- L’art de parlar en públic: bases per a una comunicació fluida
- Entre la fascinació i el vertigen. Com ens sentim davant de la IA
Cada final de curs també es desenvolupa el programa Aula d’Estiu, que té com a objectiu contribuir en la formació de l’equip humà de la Universitat i de qualsevol professional del país, així com innovar en els models d’ensenyament en els àmbits tecnològic, científic i humanístic.