
ODS 9 – Indústria, innovació i infraestructures
Construir infraestructures resilients, promoure la industrialització inclusiva i sostenible i fomentar la innovació
- La Universitat d’Andorra fomenta la innovació i l’emprenedoria a través dels seus programes educatius i de recerca, i col·laborant amb el Taller d’Emprenedors organitzat pel Govern d’Andorra.
- El bàtxelor en Informàtica permet formar professionals capaços de desenvolupar projectes innovadors dins de l’àmbit de les tecnologies de la comunicació i de la informació.
- El programa de Doctorat industrial de l’UdA té com objectiu promoure la recerca en l’entorn econòmic i productiu del país.
- El Grup de Recerca en Tecnologia, que recull l’herència de l’Equip d’innovació en tecnologia educativa aplicada a la docència, impulsa la investigació en l’àmbit tecnològic i, en especial, en els sectors de la seguretat informàtica, la privacitat de la informació, la tecnologia Blockchain i els jocs seriosos (Serious Games).