Estades de mobilitat a l’estranger per al personal UdA
El personal docent i investigador i el personal tècnic i administratiu de la Universitat d’Andorra (UdA) pot dur a terme una estada de mobilitat internacional en una altra universitat per adquirir nous coneixements i experiències. Les persones interessades han de consultar les universitats amb les quals l’UdA ha signat un conveni de mobilitat, i posar-se en contacte amb el Servei de Programes Internacionals.
El personal de l’UdA que desitgi fer una estada a una altra universitat, pot fer la sol·licitud emplenant el Formulari de sol·licitud.
Annexos complementaris al formulari:
- Annex 1 Resum del projecte de mobilitat
- Annex 2 Acceptació de la mobilitat per la institució d’acollida (o carta d’invitació).
- Annex 3 Acceptació de la normativa d’ajuts a la mobilitat.
Documents relacionats amb els ajuts a la mobilitat presencial de curta durada que la Universitat d’Andorra convoca cada curs:
Normativa sobre els ajuts a la mobilitat per a personal
Convocatòria dels ajuts a la mobilitat per a personal
Altres ajuts a la mobilitat
- Ajuts DRAC de la Xarxa Vives
Estades de mobilitat per al personal visitant a l’UdA
El personal d’altres universitats que desitgi fer una estada a la Universitat d’Andorra també ha de consultar si la seva institució té conveni amb l’UdA. D’altra banda, la Universitat d’Andorra pot rebre mobilitats de personal d’altres universitats de la Xarxa Vives d’Universitats que gaudeixin d’ajuts DRAC.
Procediment:
-
- En primer lloc, cal verificar si la proposta d’estada s’emmarca dins d’alguna de les línies de treball de de l’UdA, tant si és una estada de recerca, de docència, o d’algun àmbit tècnic.
- Si la proposta s’ajusta a alguna d’aquestes línies, és necessari contactar amb la coordinació o la direcció corresponent per exposar el pla de treball previst durant l’estada.
- En cas que algun membre de l’equip pugui tutoritzar o supervisar l’estada, s’ha de redactar una proposta de treball en el formulari de personal visitant.
- A partir del moment en què es valida la proposta escrita, s’ha de fer signar per totes les parts implicades i la persona sol·licitant l’ha d’enviar a international@uda.ad, juntament amb una còpia del document d’identitat.
- Una vegada rebuda la sol·licitud, el Servei de Programes Internacionals la sotmetrà a la Junta Acadèmica de la UdA per a la seva aprovació.
- Un cop aprovada l’estada, el Servei de Programes Internacionals iniciarà el procés d’acompanyament al personal visitant per a la preparació de l’estada.
- Abans de l’inici de l’estada, la persona visitant haurà de signar un contracte de cessió d’espais amb l’UdA, que li serà facilitat prèviament pel departament de comptabilitat.
- En finalitzar l’estada, la persona visitant podrà sol·licitar el certificat de mobilitat, per al qual caldrà enviar un informe d’assoliment dels objectius inicialment acordats a: international@uda.ad
Per a més informació, cal posar-se en contacte amb el Servei de Programes Internacionals.