Obtenció del grau en Comunicació per als estudiants de l’UdA
Els estudiants que hagin obtingut el títol de bàtxelor en Comunicació a l’UdA i desitgin obtenir el grau en Comunicació de la UOC se’ls reconeixeran:
- 174 crèdits (si s’han fet les assignatures de llengües d’Anglès I i II), 24 dels quals correspondran al Minor d’Andorra (dels 30 crèdits que té el Minor d’Andorra, la UOC reconeix com a assignatures optatives 24 crèdits). La resta de crèdits (150) correspondran a les assignatures equivalents del grau de la UOC. Per obtenir el grau hauran de cursar els 66 crèdits restants i complir els requisits d’accés als títols de l’Estat espanyol.
- 162 crèdits (si s’han fet les assignatures de llengües de Francès I i II), 24 dels quals correspondran al Minor d’Andorra (dels 30 crèdits que té el Minor d’Andorra, la UOC reconeix com a assignatures optatives 24 crèdits). La resta de crèdits (138) correspondran a les assignatures equivalents del grau de la UOC. Per obtenir el grau hauran de cursar els 78 crèdits restants i complir els requisits d’accés als títols de l’Estat espanyol.